loading...
love

جک

yazdan بازدید : 22 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

یه مرد کدوتنبل می خره می زارتش کلاس تقویتی

---------------------------------------------------------------------------------

به یکی میگن با اداره جمله بساز
میگه:اداره بارون می باره.....

---------------------------------------------------------------------------------

معلم:احمدیک جمله ی شرطی مثال بزن. احمد:اهای هندوانه ببر وببر به شرط چاقو

---------------------------------------------------------------------------------

از یه اصفهانیه می پرسن وقتی سر یخچال میری چی می خوری
گفت:کتک

---------------------------------------------------------------------------------

یک ترکه نصف شب توی خیابون رانندگی می کرد که یک دفعه ترمز نمیگیره از اون طرف یک کامیون می اومد ترکه به بقل دستی اش که خواب بود گفت : اصغر بلند شو این تصادف رو ببین

---------------------------------------------------------------------------------

به یه نفر میگن با ستیز جمله بساز . میگه د موبایل ست ایز اف .

---------------------------------------------------------------------------------

یارو داشته توی خیابان راه میرفته که یکی از راه میرسه
محکم میزنه توی گوشش
یارو بر میگرده به طرف میگه شوخی بود یا جدی؟
طرف جواب میده خیلی هم جدی بود
یارو میگه خوب شد چون من اصلا با کسی شوخی ندارم

---------------------------------------------------------------------------------

یه پیرمردچوب سیگارش بلندبود.
بهش میگن چراچوب سیگارت اینقدربلندهستش!
میگه به خاطراینکه دکتربمن گفته هرچه
میتونی ازسیگاردوری کن

---------------------------------------------------------------------------------

روزی دو مگس بر روی سر مرد تاسی مینشین مگس کوچیکتر میگه پدر من تشنمه  باباش میگه پسرم در این بیابان بی اب و علف از کجا برات اب پیدا کنم

---------------------------------------------------------------------------------

یه روز یه فارسه میره دستشوئی وقتی می یاد بیرون میبینن دهنش خونیه میپرسن چی شده میگه با مسواک خانواده دندونامو شستم0

---------------------------------------------------------------------------------

Bichare dokhtara age khoshgel bashan migan ajab jigariye ! age zesht bashe migan ki ino migire ! age topol bashan migan che gooshtiye ! age moadabane harf bezanan migan che lafze ghalam sohbat mikone ! age rok o rast bashan migan che bi haya ! age ye khorde fekr konan migan che ghadr naz mikone ! age fori javab bedan migan montazer booda ! age tond rah bere migan dare mire sare gharar ! age yavash rah bere migan omade biroon dor bezane ! age ba mobile harf bezane migan doostpesaresh behesh zang zadeh age ba tell karti zang bezane migan dare ba dooste pesaresh harf mizane ! age khastegar ro rad kone migan yeki dare ! age harfe ezdevajo pish bekheshe migan delesh mikhada ! age

---------------------------------------------------------------------------------

کعبی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد لگدی که به صورت فیگو زد گفت: من دیدم پام که به مرحله بعد نمی رسه حداقل جا پام برسه

---------------------------------------------------------------------------------

salam.nemidunam chi begam,yani az shakhsiati mesle shoma hamchin raftario baed midunestam.aslan az shoma entezar nadashtam ke ye hamchin kario bokonid.na tanha mano,balke kheiliaye dige ham az in raftaretun narahat shodan.nemikham lahnam tahdid amiz beshe,vali majburam begam age ye dafe dige,faghat ye dafe dige beshnavam ke injur etefaghi oftade shayad majbur besham ye jure dige raftarkonam.aslan che dalili dare ke shoma in karo mikonid,roshan gozashtane lamphaye ezafe,oonam dorost tu zamane oje masrafe bargh...vaghean ke

---------------------------------------------------------------------------------

ان کس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

---------------------------------------------------------------------------------

سخت ترین دیدار.... دیدار اونی که به جای همه عشقی که بهش دادی یه قلب زخمی برات یادگار بذاره و تو نگاهش کنی و باز مثل روزه اول دلت بلرزه و حس کنی هنوزم دوستش داری .......بخوای همه تنهایی رو که به امید برگشت دوبارش تحمل کردی تو گوشش فریاد کنی اما حتی نتونی ........ به چشماش نگاه کنی که بفهمه با همه بدیهاش هنوزم با همه قلبت دوستش داری اما ببینی چشماش داد می زنه که دلش ماله یکی دیگس .... تمام روزهایی که تنها بودی سلام نانازی اگر اشکهایت برای من جاری نمی شود پس محبوبم

--------------------------------------------------------------------------------- 

من بی پناهم تو بی گناهی - دل به تو دادم ، چه اشتباهی از تو کشیدم شکل کبوتر - نقاشی ام رو بگذار و بگذر تو این نبودی ، من بد کشیدم - آخه دلت رو هرگز ندیدم تو بی گناهی ، من بی پناهم - ایمن بمانی از اشک و آهم

---------------------------------------------------------------------------------

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ... تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

---------------------------------------------------------------------------------

یه دختر کوری تو این دنیای نامرد زندگی میکرد .این دختره یه دوست پسری داشت که عاشق اون بود.دختره همیشه می گفت اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه با اون می موندم یه روز یکی پیدا شد که به اون دختر چشماشو بده. وقتی که دختره بینا شد دید که دوست پسرش کوره. بهش گفت من دیگه تو رو نمی خوام برو. پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشمای من باش

---------------------------------------------------------------------------------

دنیا را بد ساخته اند......... کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد. کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است ]

---------------------------------------------------------------------------------

یه روز یه نفر سواره اتوبوس میشه. تو اتوبوس عاشق یه دختره میشه. وقتی از اتوبوس پیاده میشه, شماره پلاک اتوبوس را یادداشت میکند:ِ

---------------------------------------------------------------------------------

یارو شلوارشو بر عکس میپوشه ننش میگه الهی من قربون بچم برم که هر وقت داری میری انگار داری میای:ِ

---------------------------------------------------------------------------------

به یارو میگن یک جمله بگو توش 7تا بیل داشته باشه میگه:والا نمیدانم هابیل با بیل قابیلو کشت یا قابیل با بیل هابیلو کشت

---------------------------------------------------------------------------------

یه مورچه با یه پشه ازدواج می کنند بچه دار نمی شند میدونید چرا؟ چون مورچه موقع خواب پشه بند می زده

---------------------------------------------------------------------------------

دختر وپسری در روز اول آشنایی شان: پسر میگه: ببخشید اسم شما چیه ؟ دختر با ادا میگه :عطر گل یاس اسمم ثریا س وبعد از پسر اسمش را می پرسد پسر میگه:گوز تو هوا پخشه اسمم جهان بخشه

---------------------------------------------------------------------------------

به یه خرگوشه میگن هویج دوست داری؟ میگه آره . میگن چرا؟ میگه هویجوری !!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------

یک روز یک موش می ره داروخانه می گه مرگ من دارین

---------------------------------------------------------------------------------

روزی یه میخ میره عروسی, اونقدر قر میده که پیچ میشه

---------------------------------------------------------------------------------

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته است

---------------------------------------------------------------------------------

مرام فقط مرام گاوچون نگفت من گفت ما 2- صفا فقط صفای مورچه که هر وقت گریه کرد هیچکس اشکش ندید 3- رفیق فقط کلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش 4- معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش 5- یه رنگی فقط یه رنگی دیوار که هرچی مردو نا مرده بهش تکیه میدن 6- نامردارو خیلی دوست دارم چون اگه نباشن مردا مشخص نمی شن

---------------------------------------------------------------------------------

یه روز به یه گوسفنده میگن به چه سبکی دسشویی میکنی میگه : سبک گروه آرین > دونه دونه دونه دونه دونه دونه

---------------------------------------------------------------------------------

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرف دار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 1,060